צביעת דירה בתל אביב

מתי כדאי להזמין שירותי צביעה בתל אביב?

מתלבטים אם להזמין צביעת דירה בתל אביב? הבחירה להזמין צבעי תמיד תהא עדיפה על צביעה עצמית מבחינת האיכות והמהירות, ולכן מומלץ להזמין שירותי צביעה. עם זאת, ישנם מקרים בהם היד המקצועית היא הכרחית באופן מובהק. אחד המקרים הבולטים הוא בסיום השכירות בתל אביב, אשר מלווה בהחזרת הדירה צבועה בהתאם לחוק השכירות והשאילה.

במקרה כזה הצביעה אינה עוד רק מטלה מייגעת אלא גם בעלת משמעות חוזית. התעכבות בצביעה מעבר לתקופת השכירות עלולה להעמיד את השוכר במצב בעייתי מבחינת החוזה, ונזקים, אשר עשויים להיגרם בעקבות צביעה רשלנית עשויים לעמוד למשכיר כנגד  השוכר. בהתאם לכך, שוכרים רבים מעדיפים שלא להסתכן ולהזמן במקרים האלה חברת צביעה מקצועית, אשר תעניק שירות איכותי ומהיר.

כיצד להחליט איזה צבעי להזמין?

כשאנחנו מזמינים צבעי אנחנו רוצים שירות אמין, מקצועי ויסודי, לכן כדאי להימנע מצביעה לא מקצועית, אשר עשויה לגרום נזק גדול יותר מתועלת. מומלץ להיעזר בשירותיו של איש מקצוע בעל ניסיון והמלצות, אשר יעניק ללקוח את השירות המקצועי ביותר. המרכז לצביעה מעניק שירותי צביעה יסודיים ומקצועיים ובעלי וותק מקצועי רב שנים. המרכז מעניק שירותי צביעת למאות בתי עסק ולקוחות פרטיים מרוצים, אשר ממליצים על השירות.

צביעת דירה בתל אביב בעלת 3 חדרים

צביעת דירה בתל אביב תלויה במספר רב של גורמים, בין גורמים אלה ניתן למנות את מספר החדרים. ככל שמספר החדרים גדל כך המחיר יעלה בהתאם (מאחר ושטח הצביעה גדול יותר). דירה בעלת 3 חדרים היא הדירה ה"קלאסית" למשפחה בתל אביב והעלות שלה תנוע לרוב בין 3,000 ₪ ל4,500 ₪ לדירה בשטח 80 מ"ר. כמובן שהמחירים עשויים לנוע בעקבות שינויים התלויים במצב הדירה, כמות החפצים בדירה ועוד.

צביעת דירה בתל אביב בעלת 4 חדרים

כאשר אנו צובעים דירה בעלת 4 חדרים המחיר יהיה מעט גבוה יותר וינוע לרוב בין 4,000 ₪ ל5,500 ₪. חישוב זה מתייחס לגודל סטנדרטי של דירת בעלת 4 חדרים (בסביבות 100 מ"ר), אך גם הוא נתון לשינויים במקרים בהם הדירה גדולה יותר או קטנה יותר. גם במקרה של דירה בעל ארבעה חדרים יש חשיבות לריהוט הדירה ולמצב הדירה שעשוי להשפיע על המחיר. חשוב לשים לב שלרוב בצביעה של 4 חדרים ו3 חדרים תינתן אחריות עבור הצביעה לתקופה מוגבלת.

מוזמנים להתרשם מעבודותינו

קצת עלינו

המרכז לצביעה מתמחה במגוון רחב של עבודות צבע לגופים פרטיים ועסקיים. בין השירותים שאנחנו מציעים ללקוחותינו ניתן למנות: 

  • צביעת דירות
  • צביעת בתים פרטיים
  • צביעת משרדים
  • ביצוע עבודות צבע בקנה מידה רחב כגון: צביעת חניונים, צביעת בניינים, צביעת חדרי מדרגות ועוד.
  • מתן שירותי ייעוץ בעבודות צבע ללקוחות פרטיים ועסקיים.
  • ניהול פרוייקטים של עבודות צבע רחבות היקף

 

למה לבחור במרכז לצביעה?

  • המרכז לצביעה מחזיק בוותק של למעלה מ-10 שנים בתחום עבודות הצבע.
  • אנחנו עושים שימוש בחומרי גלם איכותיים ובטכנולוגיות צבע מתקדמות כדי להבטיח ללקוחות תוצאות מרשימות וחיסכון בזמן ובעלויות.
  • אתם מקבלים אחריות מלאה על כל העבודה – כך שאתם יכולים להיות רגועים לאורך כל הפרוייקט.
  • אנחנו תמיד עומדים בזמנים שנקבעו מראש!
  • בלעדי לפונים דרך האתר – אתם מקבלים מחירים אטרקטיביים שלא קיימים כיום בשוק.

 

במידה ואתם מתכננים צביעה של דירה, או מתלבטים בנוגע לאפשרות כזאת, צרו עמנו לפרטים נוספים.

מוזמנים ליצור קשר ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן