צביעת דירה ביום אחד

צביעת דירה ביום אחד

מדוע לבצע צביעת דירה ביום אחד?

האפשרות לבצע צביעת דירה ביום אחד קוסמת לאנשים רבים, ולא בכדי: כל מי שאי פעם צבע דירה או חשב לעשות זאת ובירר על הנושא, יודע שמדובר בעניין מלוכלך, מסובך ולעיתים קרובות לא נעים, ולכן אין פלא שתרצו לסיים עם הסיפור באופן המהיר ביותר. מעבר לשכירת שירותיהם של צבעים מקצועיים ומהימנים, מה עוד ניתן לעשות כדי לבצע צביעת דירה ביום אחד בצורה המהירה והיעילה ביותר? והאם מדובר בעניין אפשרי עבור כל דירה? כאן תוכלו למצוא את כל התשובות.

 

האם ניתן בכלל לבצע צביעת דירה ביום אחד?

התשובה הקצרה לכך היא כן: צביעת דירה היא עבודה שבהחלט ניתן לבצע ביום אחד. למרות זאת, יש כמה וכמה משתנים, שעשויים להשפיע על התשובה הזו, ולשנות אותה לכאן או לכאן.

למשל, אם אתם מעוניינים לצבוע גם את תקרות הדירה שלכם, תצטרכו לצפות לעבודה מרובה יותר, וכמובן שככל שמספר החדרים בבית עולה, כך גם העבודה תימשך זמן רב יותר. אין נוסחא ברורה שמגדירה מספר חדרים שאותם ניתן לצבוע ביום אחד, שכן בסופו של דבר משך העבודה תלוי גם בגורמים נוספים, ולכן כדאי להתייעץ עם מומחה בתחום לגבי התשובה המדויקת בהתאם לבית שלכם.

משתנה נוסף שעשוי להשפיע על ביצוע העבודה ביום אחד הוא מצבה הפיזי של הדירה שלכם. במידה והדירה שלכם היא דירה ישנה, אשר מצריכה עבודות הכנה לקראת הצביעה כגון: תיקוני רטיבות או תיקוני שפכטל, זה עשוי להאריך את משך זמן הצביעה המשוער.

האם ביצוע העבודה במהרה משפיע על המחיר?

מחיר צביעת דירה ביום אחד לא חייב להיות בהכרח גבוה יותר מצביעה רגילה; ישנן דירות, קטנות ובעלות קירות בהירים למשל, שבכל מקרה לא אמורות להצדיק יותר מיום אחד של צביעה, אבל מצד שני, אם הדירה שלכם גדולה יותר, יכול להיות שעל מנת לסיים את הצביעה ביום אחד תצטרכו לשלם יותר – על שעות עבודה ארוכות, או על צוות רב יותר שישלים את העבודה בפחות זמן. כדי לוודא שאתם מקבלים מחיר משתלם והוגן על צביעת דירה ביום אחד , ודאו שאתם מוסרים מראש את כל הפרטים אודות הדירה לבעל המקצוע שלכם.

 

באילו מקרים לא ניתן לצבוע דירה ביום אחד של עבודה?

אז מתי עשוי להתעורר קושי לצבוע דירה שלמה ביום אחד? אם הדירה שלכם מכילה את אחד מהפרמטרים הבאים, כדאי לכם לקחת בחשבון שתתקשו להשלים את מלאכת הצביעה ביום אחד בלבד:

  • קירות כהים, או אפילו רק קירות בעלי צבעים חזקים שאינם לבן, אפור בהיר או שמנת, דורשים מספר רב של שכבות על מנת לחזור לצבע לבן (או לכל צבע אחר). מכיוון שיש לחכות לייבוש של כל שכבה, צביעה ביום אחד היא בדרך כלל לא אפשרית.
  • רטיבות, עובש או קירות שמצריכים עבודת הכנה מקדימה במרבית המקרים לא יאפשרו לצבוע את הדירה ביום בודד.
  • דירה מרוהטת היא בעייתית – הזזת הרהיטים שלכם לפני הצביעה והחזרתם למקומם לאחר העבודה הם עניינים שלוקחים זמן, במיוחד אם מדובר ברהיטים כבדים. מומלץ בחום לפנות את הריהוט מדירתם בטרם מתחילה מלאכת הצביעה כדי לאפשר סיום מהיר של העבודה.
  • שימוש בגווני צבע או עיצובי צבע מיוחדים – במידה ויש רצון לצבוע את הדירה בגוונים מיוחדים או לעשות עיצובים מסוימים ייתכן וזה יקשה על סיום המלאכה ביום בודד.
  • ניקוי הדירה בסיום מלאכת הצביעה – במידה וניקיון הדירה לא מתבצע באותו היום בו הדירה נצבעה הרי שקשה לקרוא לכך: "צביעת דירה ביום אחד". משך מלאכת הניקוי תלוי במספר פרמטרים כגון: גודל הדירה, מצבה הפיזי, הריהוט הקיים בדירה ועוד.

לסיכום, אין ספק שהרצון לבצע צביעת דירה ביום אחד הוא טבעי והגיוני, אבל כפי שהדגמנו כאן, יש הרבה משתנים שעשויים להשפיע על משך העבודה. מומלץ בחום לקבל ייעוץ ראשוני מגורם מוסמך, אשר יוכל לתת להם הערכה מותאמת אישית. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו כדי לקבל ייעוץ ראשוני מותאם אישית לדירה שלכם ללא עלות. המרכז לצביעה מחזיק בלמעלה מ-20 שנות וותק בתחום הצביעה והוא מספק שירותי ייעוץ וצביעה ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד. אצלנו תזכו למחירים אטרקטיביים וחשוב מכך – לאחריות מלאה על כל העבודה שלנו. אנחנו מתחייבים לעבודה מקצועית ואיכותית לשביעות רצונכם. אנחנו זמינים לכל שאלה או התלבטות – פנו אלינו בהקדם.

 

שיתוף:

עוד בבלוג

צביעת חדר מדרגות

צביעת חדר מדרגות

מתעניינים בצביעת חדר מדרגות בבניין שבו אתם מתגוררים או בביתכם הפרטי? המרכז לצביעה מציע מחירים אטרקטיביים במיוחד לפונים דרך האתר. אנחנו מביאים איתנו מקצועיות, ניסיון

קרא עוד »
צביעת חניונים

צביעת חניונים מקצועית ואמינה

מתעניינים בשירות צביעת חניונים? המרכז לצביעה מספק שירותי צביעה מקצועיים ואמינים לגופים פרטיים ומוסדות. אנחנו מתחייבים לסיום הפרוייקט בזמן ובתקציב שנקבעו מראש תוך ליווי מלא

קרא עוד »

שלחו הודעה

אזור שירות

צביעת דירה במרכז

גרים במרכז? קירות הבית מתקלפים ואתם חייבים כבר לחדש אותם? סוף סוף לקחתם משכנתא לקניית דירה ואתם רוצים לשדרג אותה ולהעלות את ערכה? בין אם מדובר בחדר האמבטיה, המטבח, חדר השינה, הסלון, או הבית כולו גם יחד –יש כמה דברים שכדאי לכם להכיר.

מחירון צביעת דירה

הקיר מתקלף? קירות האמבטיה מלאים בעובש? מחליטים לחדש את גוון הצבע בסלון? זה הזמן לצבוע את הדירה. כמה זה עולה ומה משפיע על המחיר? אתם מוזמנים לקרוא כעת.

צביעת דירה ירושלים

ימי האביב מביאים איתם אווירה של התחדשות ופריחה, החודרת ומחלחלת ללבבות של כל אחד מאיתנו. צביעת דירה בירושלים היא דרך מצוינת להתחדש ולרענן את החדרים ואת קירות הבית.

צביעת דירה תל אביב

תל אביב קיבלה את הכינוי "מרכז הארץ" לא לחינם – מדובר באחת הערים הגדולות והמאוכלסות בישראל אשר מאופיינת בחדשנות, יוקרה ואופי צעיר. על מנת להתאים את המאפיינים של העיר לביתם האישי, חשוב לרבים המתגוררים בעיר לשמור על עיצוב פנים אשר תואם את תכונותיה של העיר, ובכלל זה נכנסת גם החשיבות לנראות והאסתטיקה של פנים הבית וצביעת קירות הדירה.

צביעת דירה בראשון לציון

מתגוררים בראשון לציון? בין אם במזרח העיר או במערבה, לכולנו מגיע שתהיה לנו דירה נעימה, עם קירות צבועים היטב ועיצוב פנים שיעשה לנו טוב על הלב. אז אם אתם מראשון לציון ורוצים לחדש את צבע הקירות בדירה שלכם, או שאתם מתכננים לעבור לדירה חדש בעיר וזקוקים לצביעה, אנחנו כאן בשבילכם.

צביעת דירה ברחובות

אם אתם מתגוררים ברחובות, או מתכוונים לעבור להתגורר שם בקרוב, אחד מהדברים שחשוב לקחת בחשבון על מנת לוודא כי אתם מבטיחים לעצמכם מחייה נעימה בבית שלכם הוא קירות הבית. קירות צבועים ונקיים היטב ישמרו עלינו רגועים, ואף ישמרו על בריאותנו, כנגד עובש, למשל. אנו מציעים לכם צביעת דירה ברחובות במחירים משתלמים ועם שירות אדיב.

צביעת דירה ברמת גן

רמת גן, מהערים המובילות למגורים במרכז הארץ, היא עיר המכילה בנייה חדשה, אך גם בנייה ישנה יותר. על מנת להבטיח כי גם דירות ישנות יותר, אשר מצויות באזורים מרכזיים ואהובים, יהיו נעימות למחייה, ובכדי להנות מכל העולמות, אנו מציעים לכם שירותי צביעת דירה ברמת גן. אז למה אתם מחכים? פנו אלינו.

צביעת דירה 4 חדרים

מתגוררים בדירת 4 חדרים? או שמא עשיתם את הצעד, לקחתם משכנתא, והתחדשתם בדירת 4 חדרים? מזל טוב! אחד מהצעדים הבסיסיים יותר כאשר רוכשים דירה חדשה, הוא צביעת הדירה. צביעת הדירה מומלצת לא רק במעמד הקנייה, אלא גם בכל כמה שנים – על מנת לשמור אותה כחדשה, ולהבטיח מגורים נעימים לכם, או לדיירים שלכם.

צביעת דירה בזול

הקירות מתקלפים? חייבים כבר לצבוע את הדירה? אם אתם מחפשים שירותי צביעת דירה שלא ירוקנו לכם את הארנק, הגעתם למקום הנכון. אנו מציעים צביעת דירה בזול, במחירים משתלמים ביותר ועם שירות אדיב ומקצועי. איתנו, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהקירות שלכם יאירו לכם בפעם הבאה שתיכנסו הביתה. מוזמנים לפנות אלינו ולהנות מצביעת דירה במחירים נהדרים.

דילוג לתוכן