צביעת דירה בזול

צביעת דירה בזול

מתעניינים בשירות צביעת דירה בזול? המרכז לצביעה הוא הכתובת בשבילכם. אנחנו מציעים שירותי צביעה מקצועיים במחירים אטרקטיביים במיוחד ללקוחות שלנו. בנוסף, אנחנו מספקים שירותי ייעוץ והכוונה בכל הקשור לעבודות צביעה, כך שאם יש לכם התלבטויות או שאלות – אתם מוזמנים לפנות אלינו ונסייע לכם. מעבר לכך, אנחנו מעניקים אחריות מלאה על כל העבודה שלנו, כך שתוכלו להיות רגועים ושקטים.

סלון צבוע להפליא המציג קיר סטייטמנט בצבע אופנתי.
סלון צבוע להפליא המציג קיר סטייטמנט בצבע אופנתי.

צביעת דירה בזול – רקע

כל אחד מאיתנו ימצא את עצמו במצב בו הוא צריך לצבוע את דירתו. בין אם מפני שהוא רוצה לשנות את מראה הדירה, בין אם מפני שצבע הקירות דהה או התקלף עם השנים. גם במצבים של מעבר דירה, בין אם מדובר בדירה חדשה ובין אם מדובר בדירה שכורה (שבמקרה כזה, בדרך כלל האחריות על צביעת הדירה היא על השוכר היוצא מן הדירה).

כאשר מתעורר הצורך לצבוע את הדירה – מתעוררת התלבטות. מצד אחד עולה הרצון לצבוע את הדירה באופן הטוב, המקצועי והיפה ביותר. מצד שני עולה הרצון לצביעת דירה בזול, כלומר תוך תשלום ההוצאות הנמוך ביותר האפשרי.

השילוב בין שני רצונות אלה מוליד מספר שאלות: האם כדאי לבצע את עבודת הצביעה באופן עצמאי או להזמין בעל מקצוע?, מהם הגורמים המשפיעים על מחיר צביעת הדירה? ואילו דברים יש לוודא מול בעל המקצוע על מנת שלא להגיע להוצאות מיותרות? על שאלות אלו נענה במאמר זה.

צביעת דירה בזול - חדר שינה מינימליסטי

חדר שינה מינימליסטי עם קיר מבטא עדין, המדגיש את הקווים הנקיים והפשטות של החלל.

צביעת דירה בזול – האם לצבוע את הדירה לבד או להזמין בעל מקצוע?

ניתן לומר שלפחות בהסתכלות ראשונית צביעת דירה באופן עצמאי זולה יותר מהזמנת איש מקצוע. כאשר צובעים את הדירה באופן עצמאי העלויות הישירות כוללות את חומרי הצביעה לבדם לעומת עלותו של בעל מקצוע הכוללת גם שכר עבודה. ואכן, בהסתכלות ראשונית הפער  בין צביעה עצמאית לבין הזמנת איש מקצוע יכול לעמוד על מאות שקלים, אלא שהמצב מורכב יותר.

יחד עם זאת, יש להבין כי מלאכת הצביעה אשר במבט ראשוני נראית פשוטה יחסית יכולה להיות לפעמים עבודה מורכבת ביותר, בוודאי אם רוצים להגיע לתוצאה הוויזואלית המיטבית מעבודת הצביעה.

למשל, צביעה איכותית מתבצעת במספר שכבות, כאשר לגבי כל צבע, וכל סוג קיר דרוש מספר אחר של שכבות. צביעה לא נכונה עלולה לגרום לכך שיהיה צורך לצבוע את הקיר מחדש לאחר ימים ספורים. גם טכניקת הצביעה אינה דבר פשוט, כאשר אדם מנוסה מבצע את עבודת הצביעה התוצאה הוויזואלית יכולה להיות טובה לאין ערוך מאשר התוצאה מצביעתו של אדם ללא ניסיון.

בנוסף, אדם בדרך כלל אינו מחזיק את הציוד הרב פעמי הדרוש למלאכת הצביעה, ודאי לא לצביעה איכותית. לכן, ברבים מן המקרים עלויות הציוד יהיו גבוהות משמעותית בצביעה עצמאית מעלויות הציוד בהזמנת בעל מקצוע (כך שלעיתים הזמנת בעל מקצוע תהיה יותר זולה. לכל זאת יש להוסיף כי צביעה על ידי אדם לא מקצועי אורכת זמן רב יותר (אשר יכול להתבטא בימי עבודה מפוספסים) ועלולה ליצור נזקים שעלותם גבוהה.

בשל סיבות אלו, לעיתים רבות, בכל הנוגע לצביעת דירה עצמאית ניתן לומר כי הזול יוצא יקר. לכן, אם אתם זקוקים לצביעת דירה בזול – עדיף במרבית המקרים להזמין בעל מקצוע, אשר יבצע את עבודת הצביעה בצורה המהירה ביותר, האיכותית ביותר וללא תקלות ונזקים.

צביעת דירה בזול – מהם הגורמים המשפיעים על המחיר?

להלן הגורמים אשר ישפיעו על מחירון צביעת הדירה, כאשר תקבעו את המחיר מול איש המקצוע. הגורם הראשון כמובן הוא גודל הדירה (גם מבחינת שטח, גם מבחינת מספר חדרים), ככל שהדירה גדולה יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר.

גורם נוסף המשפיע על המחיר הוא מצב הקירות. על מנת לצבוע את הקירות בצורה מיטיבית יש לבצע עבודות הכנה כסתימת חורין, תיקוני טיח וכו'. ככל שתיקונים כאלה יידרשו כך גם מחיר צביעת הדירה יעלה.

עוד גורם המשפיע על מחיר צביעת הדירה הוא עומס החפצים בדירה. כאשר מדובר למשל בדירה חדשה וריקה, לא נדרשת מאיש המקצוע עבודת פינוי והוא יכול להתנהל בדירה בחופשיות. כאשר יש בדירה חפצים רבים הדורשים פינוי או כיסוי, וצובע הדירה צריך להתנהל בזהירות כדי שלא לגרום נזקים לחפצים, מחיר צביעת הדירה יעלה.

אילו דברים יש לוודא בבחירת בעל המקצוע שיצבע את דירתכם?

כאשר באים לבחור בעל מקצוע, לצורך צביעת דירה בזול, חשוב לא להסתכל רק על המחיר אותו מפרסם בעל המקצוע, אלא לבחון באופן רציני מספר פרמטרים, שכן, כאמור, בכל הנוגע לצביעת דירה הזול יכול לצאת יקר.

ראשית, יש לוודא כי בעל המקצוע הוא בעל ניסיון ובעל המלצות. חשוב לבחור בעל מקצוע, אשר אתם מכירים לפחות שני לקוחות שהיו מרוצים מעבודתו. שנית, יש לבחור בעל מקצוע אשר יתחייב לסד זמנים מדויק, כדי למנוע מצבים בהם עבודת הצביעה נמשכת ונמשכת בעצלתיים ולכם נגרמים נזקים מהעיכוב.

שנית, יש לוודא כי בעל המקצוע משתמש בצבעים ובחומרים איכותיים, בעלי תו תקן ישראלי ומתאימים למזג האוויר בישראל. חשוב לוודא כי בעל המקצוע צובע את הקירות במספר השכבות הדרוש. כמו כן, חשוב לוודא שבעל המקצוע מבצע את כל עבודות ההכנה לצביעה ומתחייב להשאירה נקייה לאחר עבודתו.

לבסוף, חשוב ביותר כאשר מגיעים למסע ומתן על המחיר עצמו, לשים לב שהמחיר אותו קבעתם עם בעל המקצוע סופי. בעלי מקצוע לעיתים נוהגים להכניס לחוזים סעיפים נסתרים ואותיות קטנות אשר מייקרות בסופו של דבר את המחיר מעבר למה שחשב הלקוח שישלם. חשוב לשים לב שלא מסתתרות "אותיות קטנות" בחוזה בינכם לבין איש המקצוע. בנוסף כדאי לוודא כי התשלום כולו יימסר לבעל המקצוע רק בסיום העבודה, ולאחר שתאשרו כי העבודה נעשתה לשביעות רצונכם.

המרכז לצביעה – שירות צביעת דירה בזול

המרכז לצביעה הוא גוף המספק שירותי צביעת דירות כבר למעלה מעשור, בעזרת מומחים לתחום ותוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר, תוך שמירה על מחיר הוגן. במידה ואתם מתעניינים בשירות צביעת דירה בזול, אך איכותי – פנו אלינו עוד היום על מנת שנוכל לספר כיצד נגשים לכם את החלום.

שיתוף:

עוד בבלוג

צביעת חדר מדרגות

צביעת חדר מדרגות

מתעניינים בצביעת חדר מדרגות בבניין שבו אתם מתגוררים או בביתכם הפרטי? המרכז לצביעה מציע מחירים אטרקטיביים במיוחד לפונים דרך האתר. אנחנו מביאים איתנו מקצועיות, ניסיון

קרא עוד »
צביעת חניונים

צביעת חניונים מקצועית ואמינה

מתעניינים בשירות צביעת חניונים? המרכז לצביעה מספק שירותי צביעה מקצועיים ואמינים לגופים פרטיים ומוסדות. אנחנו מתחייבים לסיום הפרוייקט בזמן ובתקציב שנקבעו מראש תוך ליווי מלא

קרא עוד »

שלחו הודעה

אזור שירות

צביעת דירה במרכז

גרים במרכז? קירות הבית מתקלפים ואתם חייבים כבר לחדש אותם? סוף סוף לקחתם משכנתא לקניית דירה ואתם רוצים לשדרג אותה ולהעלות את ערכה? בין אם מדובר בחדר האמבטיה, המטבח, חדר השינה, הסלון, או הבית כולו גם יחד –יש כמה דברים שכדאי לכם להכיר.

מחירון צביעת דירה

הקיר מתקלף? קירות האמבטיה מלאים בעובש? מחליטים לחדש את גוון הצבע בסלון? זה הזמן לצבוע את הדירה. כמה זה עולה ומה משפיע על המחיר? אתם מוזמנים לקרוא כעת.

צביעת דירה ירושלים

ימי האביב מביאים איתם אווירה של התחדשות ופריחה, החודרת ומחלחלת ללבבות של כל אחד מאיתנו. צביעת דירה בירושלים היא דרך מצוינת להתחדש ולרענן את החדרים ואת קירות הבית.

צביעת דירה תל אביב

תל אביב קיבלה את הכינוי "מרכז הארץ" לא לחינם – מדובר באחת הערים הגדולות והמאוכלסות בישראל אשר מאופיינת בחדשנות, יוקרה ואופי צעיר. על מנת להתאים את המאפיינים של העיר לביתם האישי, חשוב לרבים המתגוררים בעיר לשמור על עיצוב פנים אשר תואם את תכונותיה של העיר, ובכלל זה נכנסת גם החשיבות לנראות והאסתטיקה של פנים הבית וצביעת קירות הדירה.

צביעת דירה בראשון לציון

מתגוררים בראשון לציון? בין אם במזרח העיר או במערבה, לכולנו מגיע שתהיה לנו דירה נעימה, עם קירות צבועים היטב ועיצוב פנים שיעשה לנו טוב על הלב. אז אם אתם מראשון לציון ורוצים לחדש את צבע הקירות בדירה שלכם, או שאתם מתכננים לעבור לדירה חדש בעיר וזקוקים לצביעה, אנחנו כאן בשבילכם.

צביעת דירה ברחובות

אם אתם מתגוררים ברחובות, או מתכוונים לעבור להתגורר שם בקרוב, אחד מהדברים שחשוב לקחת בחשבון על מנת לוודא כי אתם מבטיחים לעצמכם מחייה נעימה בבית שלכם הוא קירות הבית. קירות צבועים ונקיים היטב ישמרו עלינו רגועים, ואף ישמרו על בריאותנו, כנגד עובש, למשל. אנו מציעים לכם צביעת דירה ברחובות במחירים משתלמים ועם שירות אדיב.

צביעת דירה ברמת גן

רמת גן, מהערים המובילות למגורים במרכז הארץ, היא עיר המכילה בנייה חדשה, אך גם בנייה ישנה יותר. על מנת להבטיח כי גם דירות ישנות יותר, אשר מצויות באזורים מרכזיים ואהובים, יהיו נעימות למחייה, ובכדי להנות מכל העולמות, אנו מציעים לכם שירותי צביעת דירה ברמת גן. אז למה אתם מחכים? פנו אלינו.

צביעת דירה 4 חדרים

מתגוררים בדירת 4 חדרים? או שמא עשיתם את הצעד, לקחתם משכנתא, והתחדשתם בדירת 4 חדרים? מזל טוב! אחד מהצעדים הבסיסיים יותר כאשר רוכשים דירה חדשה, הוא צביעת הדירה. צביעת הדירה מומלצת לא רק במעמד הקנייה, אלא גם בכל כמה שנים – על מנת לשמור אותה כחדשה, ולהבטיח מגורים נעימים לכם, או לדיירים שלכם.

צביעת דירה בזול

הקירות מתקלפים? חייבים כבר לצבוע את הדירה? אם אתם מחפשים שירותי צביעת דירה שלא ירוקנו לכם את הארנק, הגעתם למקום הנכון. אנו מציעים צביעת דירה בזול, במחירים משתלמים ביותר ועם שירות אדיב ומקצועי. איתנו, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהקירות שלכם יאירו לכם בפעם הבאה שתיכנסו הביתה. מוזמנים לפנות אלינו ולהנות מצביעת דירה במחירים נהדרים.

דילוג לתוכן