צביעת דירה בירושלים

  • מתעניינים בשירותי צביעת דירה בירושלים? המרכז לצביעה מספק שירותי צביעה מקצועיים – באחריות מלאה ובמחירים משתלמים באזור ירושלים והסביבה. צביעת דירה היא דרך מצוינת להתחדש ולרענן את החדרים ואת קירות הבית, ולהכניס את תחושת הרעננות וההתחדשות אל תוך הבית פנימה. שוק הצָבעים הינו רחב ומגוון, ולעיתים קשה לבחור צבע אחד מבין המבחר הקיים. בעמוד זה נרחיב מעט אודות שלבי הצביעה, ונציג את המשתנים המשפיעים על מחיר צביעת הדירה.

צביעת דירה בירושלים - 4 חדרים

צביעת דירה בירושלים נעשית במספר שלבים:

    • בחירת איש מקצוע–בשלב ראשון כדאי לפנות למספר בעלי מקצוע על מנת לבחון את זמינותם ואת הפרטים הבסיסיים לגביהם.
    • קבלת הצעת מחיר -לאחר שבחרתם את הצבעי המועדף עליכם, יש להזמין אותו לדירתכם בכדי לקבל הצעת מחיר. חשוב לזכור שהצעת מחיר שנאמרת בטלפון הינה כללית בלבד, שכן ישנם גורמים רבים המשפיעים על מחיר הצביעה, כפי שנציג בהמשך.
    • הכנת הקירות –בשלב ההכנה הראשון יש לפנות את הקירות מכל התמונות ומכל החפצים התלויים עליהם. לעיתים הצבעי בוחר להסיר גם את הברגים ואת כיסויי החשמל (מתגים, שקעים וכדו'), ובמקרים אחרים די בכיסוי של מסקנטייפ בלבד.
    • הכנת הדירה – בשלב זה יש להעביר את כל הרהיטים הצמודים לקיר למרכז החדר, בכדי לאפשר גישה נוחה לקירות הבית. בנוסף, יש לכסות את הרהיטים בניילון, אשר ישמור עליהם מפני נזקים. כמו כן, הצבעי יכסה את הרצפה החשופה בכדי להגן עליה מטפטופי צבע. ההכנה נעשית על ידי איש המקצוע, אך כדאי לוודא שהרהיטים אכן מכוסים, ושלא קיים חשש לנזק.
    • צביעת הקירות– לאחר סיום ההכנות ניתן לפנות למלאכת הצביעה. מספר השכבות (נקרא גם "ידיים") משתנה בהתאם למצב הקיר, ובהתאם למשתנים נוספים. על פי רוב מספיקות שתי שכבות של צבע, אולם מספר זה עשוי להשתנות.
    • החזרת המצב לקדמותו –בשלב זה ניתן להחזיר את הרהיטים למקומם המקורי, ולהתענג.

צביעת דירה בירושלים - 3 חדרים

  • ירושלים היא עיר צפופה, המכילה דירות רבות בנות 3 חדרים בלבד. בדירות אלו הצביעה עשויה להראות פשוטה יותר, אולם על פי רוב היא דווקא מורכבת יותר. הסיבה לכך היא שדירות קטנות נוטות להיות צפופות, כך שצביעת הדירה נעשית מורכבת יותר, ונדרשת עבודת הכנה ארוכה יותר.

כמה עולה צביעת דירה בירושלים?

כפי שציינו, עלות צביעת דירה בירושלים משתנה בהתאם לגורמים רבים, ועל כן מומלץ לקבל הצעת מחיר באמצעות ביקור של איש המקצוע ולא להסתפק במחיר טלפוני. המחיר עשוי להשתנות למשל על פי הגורמים הבאים:

גודל

כמובן שגודל הדירה משפיע במידה רבה על המחיר. ככל שהדירה גדולה יותר כך מחיר העבודה יהיה גבוה יותר.

ריהוט

צביעה של דירה חדשה וריקה נעשית בצורה מהירה ופשוטה, ועל כן היא תהיה זולה יותר מצביעת דירה עם ריהוט מלא.

גוון

צביעת דירה בגוון כהה היא יקרה יותר מצביעת דירה בגוון בהיר. בנוסף, אם הדירה שלכם צבועה בצבע כהה וברצונכם לשנות את הגוון לצבע בהיר המחיר יהיה גבוה יותר, שכן נדרשות שכבות רבות להבהרת הצבע.

מצב הקירות

קירות חלקים נצבעים בצורה פשוטה ומהירה, אולם קירות סדוקים או בעלי רטיבות דורשים עבודות הכנה נרחבות המעלות את מחיר הצביעה.

מוזמנים להתרשם מעבודותינו

המרכז לצביעה – מקצועיות מעל הכול

עם למעלה מעשור של ניסיון, צוות המומחים שלנו מחויב לספק שירותים מקצועיים ואיכותיים שיעלו על הציפיות שלכם. צוות המומחים של המרכז לצביעה עושה שימוש אך ורק בחומרים האיכותיים ביותר ובטכנולוגיות מתקדמות על מנת להבטיח תוצאות מצוינות. פירושה של המחויבות שלנו להשתמש בחומרים איכותיים היא שאנו יכולים לחסוך ללקוחותינו זמן ועלויות תוך אספקת תוצאות מדהימות.

אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר בכל הנוגע לצרכי צביעת הבית או המשרד שלכם. בחרו במרכז לצביעה ותהנו מפירות העבודה עם צוות של אנשי מקצוע המחויבים לספק תוצאות יוצאות דופן. צרו איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד על השירותים שלנו וכיצד נוכל לסייע לכם להגשים את החזון שלכם.

מוזמנים ליצור קשר ונחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן